Dostępność:
1.
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Szczegóły pliku
Nazwa: Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego.pdf
Opis: Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
Utworzono: 2021-03-24 14:37:53
Data dodania: 2021-03-24 07:44:04
Autor pliku: Koordynarot ds. dostępnosci Joanna Blumowska-Hatta
Wprowadził/a: Blumowska-Hatta Joanna
Rozmiar pliku: 4.51 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
2.
Wniosek o zapewnienie dostępności:
- plik do pobrania PDF -
Wniosek o zapewnienie dostępności.pdf
Szczegóły pliku
Nazwa: Wniosek o zapewnienie dostępności.pdf.pdf
Opis: Wniosek o zapewnienie dostępności.pdf
Utworzono: 2021-09-02 14:39:19
Data dodania: 2021-09-03 07:39:50
Autor pliku: Grzegorz zabrocki -Sekretarz Gminy
Wprowadził/a: Blumowska-Hatta Joanna
Rozmiar pliku: 0.26 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
- wersja edytowalna doc. -
Wniosek o zapewnienie dostępności.doc
Szczegóły pliku
Nazwa: Wniosek o zapewnienie dostępności.doc.docx
Opis: Wniosek o zapewnienie dostępności.doc
Utworzono: 2021-09-02 14:40:20
Data dodania: 2021-09-03 07:36:44
Autor pliku: Grzegorz Zabrocki-Sekretarz Gminy
Wprowadził/a: Blumowska-Hatta Joanna
Rozmiar pliku: 0.02 MB
Rozszerzenie pliku: docx
3.
Informacja o zakresie działalności Urzędu Miejskiego w Czersku
Zadania
Urząd stanowi aparat pomocniczy Burmistrza przy wykonywaniu jego obowiązków. Realizuje zadania:
- wynikające z ustawy o samorządzie gminnym,
- wynikające z ustaw szczególnych,
- zlecone z zakresu administracji rządowej,
- powierzone w drodze porozumień zawartych z organizacjami administracji rządowej lub samorządowej.
Przy realizacji zadań Urząd współdziała w szczególności z:
- organami administracji rządowej,
- jednostkami samorządu terytorialnego,
- jednostkami organizacyjnymi Gminy,
- funduszami celowymi,
- instytucjami i organami kontroli,
- organizacjami pozarządowymi.
Urzędem Miejskim w Czersku kieruje Burmistrz Przemysław Biesek-Talewski.
Urząd Miejski w Czersku zajmuje się m.in. sprawami z zakresu
1) meldunków, dowodów osobistych, wpisów na listę wyborców,
2) stanu cywilnego: m.in. udzielania ślubów cywilnych, sporządzania aktów stanu cywilnego, prowadzenia ksiąg stanu cywilnego, przyjmowania oświadczeń woli mających wpływ na stan cywilny oraz przyjmowania ustnych oświadczeń woli spadkodawców,
3) podatków i opłat lokalnych, opłaty skarbowej oraz innych należności,
4) promocji i ochrony zdrowia, pomocy społecznej, wspierania rodziny i seniorów, integracji osób niepełnosprawnych, profilaktyki uzależnień, polityki mieszkaniowej, kultury, sportu i turystyki,
5) wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
6) oświaty i wychowania,
7) realizacji obowiązków administratora danych osobowych wynikających z przepisów prawa,
8) planowania, realizowania i rozliczania przedsiebwzięć inwestycyjnych oraz remontów,
9) gospodarki komunalnej,
10) gospodarki wodnej,
11) zarządzania drogami publicznymi gminnymi,
12) tworzenia i utrzymywania terenów zielonych,
13) planowania i zagospodarowania przestrzennego,
14) gospodarowania nieruchomościami Gminy,
15) rolnictwa, geologii,
16) organizacji targowisk,
17) ochrony zabytków,
18) ewidencjonowania działalności gospodarczej prowadzonej przez osoby fizyczne,
19) wydawania zezwoleń i licencji na wykonywanie przewozów lub transportu drogowego,
20) bezpieczeństwa i porządku publicznego,
21) zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, wojskowości,
22) ochrony środowiska w tym ochrony powietrza,
23) gospodarki odpadami komunalnymi,
24) zapobiegania bezdomności zwierząt.
Na parterze budynku znajduje się Biuro Obsługi Interesanta – pokój nr 10. Osoby tam pracujące udzielają niezbędnych informacji i telefonicznie mogą wezwać pracownika odpowiedzialnego za załatwienie określonej sprawy.
Kontakt z Urzędem Miejskim w Czersku jest możliwy
- osobiście – ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk,
- telefonicznie pod numerem tel: 52-395-48-10,
- za pomocą faxu pod numerem: 52-395-48-11,
- listownie na adres: Urząd Miejski w Czersku, ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk,
- za pomocą poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl,
- za pomocą EPUAP: /M_CZERSK/SkrytkaESP,
- dla osoby uprawnionej, o której mowa w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym
i innych środkach komunikowania (t.j. – Dz. U. z 2017 r., poz. 1824) – za pośrednictwem przesłania wiadomości tekstowych w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS i MMS pod numer tel: 603-848-003, - korzystając z pomocy tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika (zgłoszenia należy dokonać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Czersku – pokój 41, poprzez ww. wskazane środki komunikowania się co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem,
z wyłączeniem sytuacji nagłych).
Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Czersku
- poniedziałek – 7.00-15.00,
- wtorek – 7.00-16.00,
- środa – 7.00-15.00,
- czwartek – 7.00-15.00,
- piątek – 7.00-14.00.
Koordynator do spraw dostępności
Funkcję Koordynatora do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Czersku pełni pani Joanna Blumowska- Hatta.
Numer tel: 52-395-48-59
E-mail: joanna.blumowska-hatta@czersk.pl
Zarządzenie Nr 486/20 Burmistrza Czerska z dnia 21 września 2020 r. w sprawie powołania Koordynatora do spraw dostępności:
Szczegóły pliku
Nazwa: Zarządzenie Nr 486.20 Burmistrza Czerska z dnia 21 września 2020 r. w sprawie powołania Koordynatora do spraw dostępności.pdf
Opis: Zarządzenie Nr 486/20 Burmistrza Czerska z dnia 21 września 2020 r. w sprawie powołania Koordynatora do spraw dostępności
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2022-03-09 12:03:14
Autor pliku: Brak autora
Wprowadził/a: Blumowska-Hatta Joanna
Dostęp do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Czersku
W celu zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami wsparcia innej osoby w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Miejski w Czersku, należy poprosić pracownika Biura Obsługi Interesanta o kontakt z Koordynatorem ds. dostępności (nie trzeba wcześniej zgłaszać takiej potrzeby) lub zadzwonić pod bezpośredni numer tel: 52-395-48-59.
Informacja dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób starszych
- na parkingu Urzędu Miejskiego w Czersku znajduje się wyznaczone miejsce dla osób niepełnosprawnych,
- osoby mające problem z poruszaniem się mogą skorzystać z schodołazu (po wejściu do budynku Urzędu od strony parkingu, należy zgłosić taką potrzebę w BOI).
Wstęp do Urzędu z psem asystującym
Osoba niepełnosprawna z psem asystującym ma prawo wstępu do Urzędu Miejskiego w Czersku.
Informacja o zakresie działalności Urzędu Miejskiego w Czersku - plik PDF -
Informacja o zakresie działalności Urzędu Miejskiego w Czersku- plik PDF
Szczegóły pliku
Nazwa: Informacja o zakresie działalności Urzędu Miejskiego w Czersku.pdf
Opis: Informacja o zakresie działalności Urzędu Miejskiego w Czersku - plik PDF
Utworzono: 2021-09-10 14:41:36
Data dodania: 2021-09-13 09:37:12
Autor pliku: Burmistrz Czerska-Przemysław Biesek-Talewski
Wprowadził/a: Blumowska-Hatta Joanna
Rozmiar pliku: 1.60 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
4.
Plan działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 2021 - 2024-
Plan działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 2021.2022
Szczegóły pliku
Nazwa: Plan działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 2021.2022.pdf
Opis: Plan działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 2021.2022
Utworzono: 2021-09-10 14:42:59
Data dodania: 2021-09-13 12:14:19
Autor pliku: Burmistrz Czerska-Przemysław Biesek-Talewski
Wprowadził/a: Blumowska-Hatta Joanna
Rozmiar pliku: 1.28 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Plan działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 2021.2022- wersja edytowalna doc.
Szczegóły pliku
Nazwa: Plan działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 2021.2022.doc.docx
Opis: Plan działania na rzecz poprawy dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 2021.2022- wersja edytowalna doc.
Utworzono: 2021-09-10 14:43:38
Data dodania: 2021-09-13 12:19:15
Autor pliku: Burmistrz Czerska-Przemysław Biesek-Talewski
Wprowadził/a: Blumowska-Hatta Joanna
Rozmiar pliku: 0.51 MB
Rozszerzenie pliku: docx
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 2021-2024 aktualizacja
Szczegóły pliku
Nazwa: Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 2021-2024 aktualizacja.pdf
Opis: Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 2021-2024 aktualizacja
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2023-06-27 10:43:25
Autor pliku: Burmistrz Czerska
Wprowadził/a: Blumowska-Hatta Joanna
Rozmiar pliku: 0.74 MB
Rozszerzenie pliku: pdf
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 2021-2024 aktualizacja.wersja edytowalna
Szczegóły pliku
Nazwa: Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 2021-2024 aktualizacja.wersja edytowalna.docx
Opis: Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami 2021-2024 aktualizacja.wersja edytowalna
Utworzono: Brak daty utworzenia
Data dodania: 2023-06-27 10:48:14
Autor pliku: Burmistrz Czerska
Wprowadził/a: Blumowska-Hatta Joanna
Rozmiar pliku: 2.01 MB
Rozszerzenie pliku: docx